پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۱۶:۰۵

مرکز کشتیرانی هوشمند MOL افتتاح شد

باشگاه خبری فراساحل: مرکز کشتیرانی هوشمند MOL که هدف نهایی آن کشتیرانی اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت انسان است افتتاح شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت Mitsui OSK Lines (MOL) ژاپن اعلام کرد که مرکز کشتیرانی هوشمند این شرکت از ابتدای دسامبر 2016 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. کشتیرانی MOL اعلام کرده است که مرکز کشتیرانی هوشمند می‎کوشد که پروژه Smart Ship را از طریق نوآوری و با استفاده از فناوری‎های اطلاعاتی و ارتباطی (ICT) توسعه دهد و معرفی کند. مرکز کشتیرانی هوشمند MOL به انجام پیشرفته‎تر عملیات شناور و مدیریت کشتی مبادرت می‎کند. مرکز کشتیرانی هوشمند این کار را بوسیله ترکیب تجربه MOL با فناوری‎های ICT انجام ‌می‌دهد.

این مرکز همچنین قصد دارد خدمات کشتیرانی ارائه شده توسط MOL را برای مشتریان راحت تر کرده و ارزش افزوده جدیدی برای آنها ایجاد کند. کشتیرانی MOL در بیانیه‎ای در اینباره آورده است: "مرکز کشتیرانی هوشمند همچنین بر روی یک مفهوم تکنولوژیک پیشرفته دیگر به نام –فناوری‎های حمایتی پیشرفته برای عملیات ایمن کشتی‎ها- تمرکز خواهد کرد که هدف نهایی آن کشتیرانی اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت انسان است." شرکت MOL همچنین افزود که پیشرفت‌‌های فن آورانه‌ای که در پروژه‌‌های فن آوری‌‌های حمایتی پیشرفته برای عملیات ایمن کشتی‌‌ها، یا پروژه استفاده از فناوری برای کاهش تاثیرات آب و هوایی به دست بیاید با مشتریان و ذینفعان این کشتیرانی به اشتراک گذاشته می‎شود.



  کد خبر : 2900
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :